پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251231
امنيت در ايران مسئله مهمي است که نمي توان به راحتي از آن گذر کرد/ کسي نيست جنايت هاي آمريکا در ژاپن را محاکمه کند
تاریخ انتشار : 1400/11/13 20:19:55
نمایش : 1035
فاطمه هوشينو مسلمان ژاپني استاد حوزه علميه گفت: امنيت يک مسئله بسيار مهمي است که نمي توان به راحتي از آن گذر کرد و شما ايرانيان بايد قدر امنيتي که در کشور خود داريد را بدانيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فاطمه هوشينو مسلمان ژاپني استاد حوزه علميه امروز در سومين اجلاسيه سرداران، فرماندهان و شهداي شهرستان فارسان اظهار کرد: امنيت يک مسئله بسيار مهمي است که نمي توان به راحتي از آن گذر کرد و شما ايرانيان بايد قدر امنيتي که در کشور خود داريد را بدانيد.

وي تصريح کرد: ژاپن ، بعد از شکست در جنگ جهاني دوم با مشکل بسيار بزرگي روبه رو شد و آن اين بود که آمريکا به مدت 13 سال به طور مستقيم در اين کشور حکومت کرد و ژاپني ها را به نحوي که خودشان خواستند تربيت کردند که بعد از آن بتوانند ژاپن را خودشان کنترل کنند.

 هوشينو ادامه داد: در ژاپن بالاي 70 پايگاه نظامي آمريکا وجود دارد  که بهترين مکان هاي ژاپن را اشغال کرده است.

وي با بيان اينکه هنوز هم امريکايي ها در برخي از مناطق ژاپن به دختران و زنان هتک حرمت مي کنند گفت: صداي اين زنان به جايي نمي رسد و کسي نيست که جنايت هاي آمريکا را محاکمه کند.

هوشينو با بيان اينکه در کشور ما آن طور که بايد امنيتي وجود ندارد گفت: بعد از جنگ جهاني دوم يک نيرو خود سپاهي داريم که هيچ اقدامي نميکند و هيچ نيروي ندارد که بتواند امنيت را براي مردم ما به وجود آورد.

وي با اذعان بر اينکه وقتي تاريخ ايران را مطالعه مي کنم شهداي شما همواره سخني را مي گويند که بسيار تاثير گذار در امنيت ملي شماست عنوان کرد: شهيدي به زنان ايراني وصيت کرده که سياهي چادر تو برنده تر از سرخي خون شهداست و اين حرف شعار نيست و کاملا حقيقت دارد.

هوشينو در ادامه خاطر نشان کرد:امريکا و انگليس که بخواهند جايي را اشغال کنند اولين کاري که مي کنند پوشش زنان را دستکاري مي کنند، چراکه وقتي پوشش زنان کم مي شود به خودي خود غيرت مردان کم شده و اين به طور مستقيم غيرت ملي هم تحت الشعاع قرار مي دهد و همين موجب مي شود دشمن به راحتي کشور را در محاصره قرار دهد.

 وي با تاکيد بر اينکه دشمن پوشش زنان را نشانه گرفته است گفت: زنان ما نمي توانند بگويند پوشش ما به خودمان مربوط است و به ديگران ارتباطي ندارد.

هوشينو در پايان گفت: اگر مي خواهيد امنيت را از آن خود کنيد بايد ارزش ها را حفظ کنيد و اجازه ندهيد کسي به شما هتک حرمت کند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html